زنان روستای قنبرباغی میزبان آموزش های طرح "زندگی پویا" /هم یاد گرفتیم هم خوش گذشت
زنان روستاي قنبرباغي ميزبان آموزش هاي طرح "زندگي پويا" /هم ياد گرفتيم هم خوش گذشت
به مناسبت میلاد حضرت صدیقه کبری(س)؛

زنان روستای قنبرباغی میزبان آموزش های طرح "زندگی پویا" /هم یاد گرفتیم هم خوش گذشت

زنان روستاي قنبرباغي از توابع شهرستان بام و صفي آباد، در فضاي صميمي و گفتگو محور، به همت کانون فرهنگي هنري "شهداي قنبرباغي" اين روستا با تعريف خانواده خوب و طراز اسلامي آشنا شدند.
شناسه خبر : 54152 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کانون فرهنگی هنری  "شهدای قنبرباغی" زنان روستا را برای آموزش مهارت های زندگی فراخواند و در جمعی صمیمانه مادران با راهکارهای داشتن خانواده خوب و اسلامی را فرا گرفتند.

 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، در این کارگاه که در زینبیه روستای قنبرباغی از توابع شهرستان بام و صفی آباد برگزار شد،  بانوان حاضر را که اغلب از مادران روستا بودند و فرزندان قد و نیم قد داشتند، به موضوع و تعریف خانواده خوب و معیارهای آن هدایت کرد و در آن نقش و جایگاه صحیح زن و مرد و را بیان کرد.

وی با بیان اینکه خانواده خوب، خانواده ای است که مرد مقتدر باشد و زن محبوب، گفت: اینکه مرد اقتدار داشته باشد و زن به همسرش بله چشم بگوید نشانه ضعف زن نیست بلکه این قدرت خانواده است.

 

حجت الاسلام پاکدامن، همچنین اضافه کرد: خانواده ولایتمدار جامعه مطیع ولی فقیه را شکل می دهد و این موضوع نتیجه عملکرد یک زن قوی در خانواده است.

وی همچنین با تأکید به دقت و توجه والدین در تربیت فرزندان و حفاظت آنها از آسیب های فضای مجازی،  تصریح کرد: اگر دقت کنید متوجه می شوید که همه هزینه را شما می‌دهید برنامه را غرب!

وی خطاب به زنان روستایی با بیان اینکه  شما خوشبخت ترین زنان هستید چون برای نگهداشتن زندگی  و ساختن آن رنج کشیدید و تلاش کردید، تاکید کرد: راه موفقیت خود را به فرزندانتان یاد بدهید و برای دختران و پسران خود نقش والدین را ایفا کنید نه خدا!

 

وی در خاتمه تاکید کرد: مسیر موفقیت خود و تلاش و نترسیدن از رنج را برای فرزندانتان  تجویز کنید.

 

پایان/